امروز : چهارشنبه 02 خرداد 1397
   
    • محمدرضا داورزنی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد؛

      تیم ملی فوتبال ایران بعد از جام ملت های آسیا با برند ایرانی به میدان می رود/تیم ملی با کت و شلوار تولید ایران و پرواز ایرانی به روسیه می رود

      تیم ملی فوتبال ایران بعد از جام ملت های آسیا با برند ایرانی به میدان می رود/تیم ملی با کت و شلوار تولید ایران و پرواز ایرانی  به روسیه می رود

      معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان رویکرد اصلی این وزارتخانه را به استفاده از تولیدات داخلی در عرصه رقابتهای داخلی و خارجی دانست و اظهار داشت: قرارداد اسپانسری فدراسیون فوتبال با ادیداس برای حمایت از تولیدات داخلی به قرارداد تجاری تغییر یافت و تیم ملی فوتبال هم بعد از جام ملت های آسیا با برند ایرانی به میدان می رود و حضور این تیم در جام جهانی با کت و شلوار تولید داخل و پرواز داخلی محقق خواهد شد.

      محمدرضا داورزنی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت عرصه ورزش به منظور تجلی شعار حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: یکی از سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان حمایت از تولید داخلی است به همین دلیل به همه فدراسیون ها ابلاغ شده حتی برای حضور در مسابقات بین المللی نیز که الزاماتی دارد از برندهای داخلی استفاده کنند .
      معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد : حتی اگر در برخی رشته ها در کشور با مشکل تولید مواجه هستیم باید شرایطی را فراهم کنیم تا تولیدکنندگان داخلی ما بتوانند مطابق با استانداردهای روز دنیا امکانات ورزشی را در داخل کشور تولید کنند.
      محمدرضا داورزنی سپس به استفاده از تیم های ملی فوتبال ایران از برند داخلی اشاره کرد و توضیح داد: فدراسیون فوتبال 18 تیم ملی در رده های سنی مختلف در دو بخش آقایان وبانوان دارد که 17 تیم از یک برند ایران استفاده می کنند که این برند چند سالی است در کشور تولید دارد و حتی در چندین کشور آسیایی و اروپایی در رشته های مختلف به دلیل کیفیت خوب تولیداتش که قابل رقابت با رقبای خارجی بوده ،مورد استفاده قرار می گیرد و طبیعی است که برای کشور ما استفاده از این برند با حفظ استانداردهای بین المللی صورت می گیرد.
      معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با عنایت به اینکه به منظور حضور تیم ملی فوتبال بزرگسالان در رقابت های پیش رو قرارداد اسپانسری با شرکت آدیداس منعقد شده بود و این قرارداد تا پایان جام ملتهای آسیا هم پابرجاست اما بدلیل سیاست های کلی دولت مبنی بر ممانعت و جلوگیری از ورود کالاهای تولید خارج که امکان تولید داخلی هم دارند ؛این قرارداد از اسپانسری به تجادی تبدیل شد.
      داورزنی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال در خصوص کیفیت ، طرح و فرم لباس تیم ملی فوتبال دقت لازم را انجام خواهد داد تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان تاکید دارد،برای اینکه ما بتوانیم هم برندسازی داخلی را محقق کنیم و هم در عرصه خارجی برند ایرانی را معرفی کنیم تا به استفاده از کالای ایرانی کمک کنیم ،ضمن اهمیت دادن به ارتقا کیفیت محصولات داخلی و با الزام به بهره گیری از ظرفیت های داخلی ؛تیم ملی فوتبال بزرگسالان بعد از جام ملتهای آسیا از برند داخلی استفاده می کند و این همان کاری است که در بسیاری از رشته های دیگر انجام شده است .
      معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با اشاره به استفاده فدراسیون والیبال از برند داخلی حتی در میادین جهانی اظهار داشت: تیم های ملی والیبال حتی در رقابت های جهانی هم از برند داخالی استفاده می کنند و برای استفاده از کالای داخلی تاییدیه لازم از فدراسیون جهانی را هم دارند.
      داورزنی باردیگر با اشاره به اهمیت حمایت از کالای ایرانی در عرصه ورزش به عنوان رویکرد مهم وزارت ورزش و جوانان گفت: تیم ملی فوتبال بزرگسالان برای حضور در جام جهانی از کت و شلوار تولید داخل استفاده می کند و از طرفی در اعزام تیم ملی فوتبال به مسابقات جام جهانی هم از ایرلاین داخلی استفاده خواهد شد.
      معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید مجدد به کمک به منظور رونق اقتصادی کشور تصریح کرد:همه ما ملزم هستیم که از کالاهای تولید داخل استفاده کنیم و در وزارت ورزش و جوانان نیز بر روی این موضوع مهم تاکید جدی داریم .امیدواریم تولیدکنندگان داخلی هم با بهبود کیفیت تولیدات به ایجاد انگیزه در استفاده از تولیدات داخلی کمک کنند. که این مهم افتخار بزرگی محسوب می شود که ورزشکاران و تیم های ایرانی در رویدادهای آسیایی،جهانی و المپیکی با تولیدات داخلی حضور یابند.
      داورزنی با اشاره به اینکه تولیدات ورزشی داخلی قدرت رقابت دارند تصریح کرد: با نگاه اجمالی به برخی از مسابقات جهانی در رشته های مختلف متوجه می شویم که تعداد زیادی از کشورها از برند ایرانی استفاده کرده اند که می توانم از رقابتهای کشتی ،قایقرانی و وزنه برداری و همچنین مساقات والیبال آسیای مرکزی نام ببرم. که این مهم بیانگر ظرفیت بالای ایران است که امیدوارم با توجه ویژه به این تولیدات ، روز به روز به کیفیت محصولات افزوده شود تا ضرورت استفاده از برندهای خارجی هم دیگر وجود نداشته باشند
کلیه حقوق متعلق به وزارت ورزش و جوانان می باشد.
مجموع بازدیدها : 12,770,059
تعداد بازدید امروز : 14,521
تعداد بازدید دیروز : 23,118
آخرین به روزرسانی : 1397/03/02