امروز : جمعه 03 آذر 1396
   
    • مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری اعلام کرد:

      پیامگیر صوتی ثبت مشکلات و شکایات مرتبط با عملکرد دفاتر پیشخوان دولت راه اندازی شد

      پیامگیر صوتی ثبت مشکلات و شکایات مرتبط با عملکرد دفاتر پیشخوان دولت راه اندازی شد

      به منظور ثبت مشکلات و شکایات مراجعه کنندگان و دست اندرکاران پایگاه سرمایه انسانی ورزش کشور (سامانه مبین) در خصوص عملکرد دفاتر پیشخوان دولت، صندوق پیامگیر صوتی راه اندازی شد.

      به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، به منظور ثبت مشکلات و شکایات مراجعه کنندگان و دست اندرکاران پایگاه سرمایه انسانی ورزش کشور (سامانه مبین) در خصوص عملکرد دفاتر پیشخوان دولت، با پیگیری مرکز فناوری و همت کانون دفاتر پیشخوان دولت، صندوق پیامگیر صوتی راه اندازی شد.
      این تلفن گویا که با هدف ارتقای کیفیت خدمات رسانی در دفاتر پیشخوان دولت راه اندازی شده است، با دارا بودن قسمت پیامگیر صوتی امکان ثبت مشکلات را برای مراجعه کنندگان و دست اندرکاران فراهم آورده است.
      مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات در این راستا اعلام کرد: پیرو تماس مراجعه کنندگان محترم و یا اعلام مواردی از سوی فدراسیون ها و هیات های ورزشی مبنی بر اظهار بی اطلاعی و یا عدم خدمات رسانی مناسب در دفاتر پیشخوان دولتی که نام آنها در فهرست درگاه وزارت ورزش و جوانان آمده است، با همت کانون مرکزی دفاتر پیشخوان دولت سامانه تلفن گویا راه اندازی شد.
      کلیه مراجعه کنندگان عملیات ثبت اطلاعات در پایگاه سرمایه انسانی ورزش کشور (سامانه مبین) و دست اندرکاران این امر در جامعه ورزش، می توانند با شماره تلفن 021- 61912222 تماس حاصل نموده و با شماره گیری عدد 7 به صندوق پیام های صوتی این سامانه وارد شوند.
      تماس گیرندگان لازم است به منظور امکان پیگیری وضعیت دفتر پیشخوان مربوطه در پیام خود کد دفتر پیشخوان و یا آدرس کامل و نام مسئول دفتر را اعلام کنند.
کلیه حقوق متعلق به وزارت ورزش و جوانان می باشد.
مجموع بازدیدها : 8,894,006
تعداد بازدید امروز : 23,598
تعداد بازدید دیروز : 28,337
آخرین به روزرسانی : 1396/09/03